Huoltosopimukset

Kun laitteiston kunto ja toiminta varmistetaan säännöllisesti, siihen voi luottaa yllättävissä tilanteissa. Säännöllisillä huoltotoimenpiteillä alennetaan laitteiston käyttökustannuksia ja pidennetään sen elinkaarta, mutta tärkeimpiä ovat toki hätätilanteessa säästetyt henget. Huoltosopimus tehdään aina asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Näin varmistamme laitteiston toimintakunnon mahdollisimman kustannustehokkaasti.

Hoidamme huoltojen aikataulutuksen ja käytännön toimenpiteet

Huoltosopimusasiakkaamme ei tarvitse huolehtia käytännön asioista: hoidamme toimenpiteiden aikataulutuksen ja tarvittavat huollot. Olemme kuitenkin yhteydessä aina yllättävien tilanteiden ilmetessä – näin takaamme sen, että teille ei tule koskaan yllättäviä, sopimuksen yli meneviä laskuja. Huoltoraportit lähetetään sopimusasiakkaillemme ja ne arkistoidaan huoltojärjestelmäämme.

Huoltosopimusasiakkaillamme on sovittaessa avoinna 24/7 oma päivystysnumero, josta he saavat välitöntä apua yllättävissä tilanteissa.

Huoltosopimus voi sisältää esimerkiksi:

  • määräaikaishuollot
  • käyttäjäpalvelut
  • kuntokartoitukset
  • kuormitetut koeajot