Erikoisprojekteihin uusi vetäjä

Erikoisprojektit on saanut uuden, asiantuntevan vetäjän, jolla on kykyä ja halua ylläpitää sekä kehittää tätä vaativaa projektiluonteista liiketoiminta-aluetta. Tähän mielenkiintoiseen ja  vaativaan tehtävään Dieselvoima on nimittänyt Mikko Korrin LTA-vastaavaksi/projektipäälliköksi. Korri vastaa tästä eteenpäin nykyisten erikoisprojektien asiakassuhteiden ylläpidosta, projektinhoidosta, uusien projektien hankinnasta sekä näihin liittyvistä suunnittelu-, hankinta- ym. toimintojen hallinnasta.

Mikko on Dieselvoimassa vanha tuttu, hän on tullut taloon vuonna 2018. Aiemmin hän on vastannut erikoisprojetkien suunnittelusta ja mekaniikkasuunnittelusta ja ollut tiiviisti mukana erikoisprojektien läpiviennissä alusta loppuun jo aiemmin, nyt hän pääsee nyt ottamaan kokonaisvastuuta näissä projekteissa.

Suuret onnittelut Mikko tehtäväkuvan vaihdoksesta ja tsemppiä uusiin, haastaviin projekteihin. Mikko aloitti tehtävässään vuoden vaihteessa 2024.

Kaiken varalta

Dieselvoiman kantava voima on alusta asti ollut halu tehdä varavoimakoneiden kaupasta asiakasystävällistä. Tästä syystä syntyi vuonna 2012 Suomen Diesel Voima Osakeyhtiö, jossa motot ovat yhä edelleen samat “Kaiken varalta” ja “Arvostamme sinun yritystäsi!”. Sittemmin olemme onnistuneet monissa tavoitteissamme yli odotusten ja toimintaa kehitetään jatkuvasti eteenpäin. Myös Tuomas Korri itse menee myös jatkuvasti eteenpäin, kehittää osaamistaan ja asiantuntemustaan edelleen.

Suomen Diesel Voima työllistää tällä hetkellä reilut 30 ihmistä. Toimintamme kattaa koko Suomen. Tampereen lisäksi pääsemme joustavasti matkaan myös Helsingistä, Oulusta ja Mikkelistä. Saat meiltä varavoimakoneiden vakiotuotteet, räätälöidyt ratkaisut, palopumput, näiden huollot sekä vanhan konekannan modernisoinnin. Lue lisää varavoimasta ja palopumpuista tai ota yhteyttä, niin suunnitellaan sinulle juuri tarpeidesi mukainen ratkaisu.

Aiemmin henkilöstöstä julkaistut jutut löytyvät täältä.

Kiinnostuitko tästä?
Anna meille haaste – ratkaisemme sen!

Joko tutustuit näihin?

varavoimalaite

Varavoimalaite vai varavoimalaitos – Rakkaalla lapsella on monta nimeä

Mikä on varavoimalaite? Entä mikä varavoimakone? Onko näillä jotain eroa? Ja miksi ihmeessä aggregaatista ei voi puhua samassa lauseessa varavoimalaitteen kanssa?...

Alumiinikaapelin kuormitettavuus

Alumiinikaapelit, monta etua virransiirtoon. Johtimen kuormitettavuus Kaapelinvalintaa tehtäessä on usein yksi tärkeimmistä kysymyksistä alumiinikaapelin...

Lagercrantz ostaa Dieselvoiman

Lagercrantz on 28.12.2023 ostanut 86% Dieselvoiman osakkeista. ”Yhteistyö Lagercrantzin kanssa, joka on pitkäaikainen ja kokenut omistaja, tarjoaa vahvan alustan...

Dieselvoima 10 vuotta

Dieselvoima täytti pyöreät 10 vuotta elokuussa 2022. Mitä olemme tehneet näiden vuosien aikana ja mihin olemme menossa tulevaisuudessa? Niistä ja tietysti myös itse...
huoltoasentaja

Etsimme huoltoasentajia

Suomen Diesel Voima Osakeyhtiö etsii jatkuvasti lisää loisto-osaajia. Olemme kovassa kasvussa ja etsimme nyt etupäässä varavoimahuollon asentajia. Asemapaikkasi on...

Voiko varavoima auttaa, kun sähkönhinta nousee?

Sähkön hinta on ollut nousussa jo hetken aikaa. Uutisissa varoitellaan vähän väliä myös talvella uhkaavasta sähköpulasta. Miten yrityksissä ja kotitalouksissa kannattaa...